środa, 25 marca 2020





Część Dzieciaki!
To Wasze dzieła sztuki! Piękne! 🌼
Jak poszła Wam wczorajsza lekcja? Tylko Nikola napisała mi swoje zdanie... a ja tak czekałam;)
Dzisiaj będzie chyba jeszcze ciekawiej!

Trochę zmieniła nam się strona bloga - z prawej strony znajdziecie link do bloga pani Renaty i zajęć z j. angielskiego.

W komentarzach pan Łukasz też będzie wrzucał różne przyjemne linki dla Was.

Cały czas kombinuję jak będę mogła spotkać się z Wami on -line, czyli ja będę Was widzieć i słyszeć i Wy mnie też.

No a teraz zapraszam do lekcji
https://view.genial.ly/5e73d8b45ba06e125af1ebf2/horizontal-infographic-timeline-wielkie-odkrycia-3a
Najedź kursorem na każdą cyfrę - pokaże Ci się zdjęcie lub mapa, potem najedź na polecenie
I nadal czekam na komentarze!!! ✍️
Znalezione obrazy dla zapytania: kciuk do góry grafika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz