piątek, 20 marca 2020


Dziś już piątek! Dzień dobry!


Zadania rozdane, ale napisałam do Was list i mam dodatkowe zadanie :)

Moje kochane Dzieciaki!
W ostatnim czasie zmienił się sposób naszej nauki! To nowe doświadczenia nie tylko dla Was ale i dla rodziców i dla mnie!
Cały czas uczę się w jaki sposób pomóc Wam w domowej nauce!
Nie jest to łatwe i dla Was też to na pewno jest trudny czas! Teraz będziecie musiały być bardziej samodzielne! Będę się starała, aby jak najlepiej przekazać Wam wiedzę przez Internet, co jest dużo trudniejsze niż w klasie. Brakuje mi rozmów z Wami, Waszych pomysłów !!
Jesteście bardzo mądrymi i samodzielnymi dziećmi i wiem, że sobie poradzicie!!! Starajcie się samodzielnie pracować, jak najmniej angażujcie rodziców, którzy muszą teraz pracować w domu. Jeżeli będziecie mieli jakikolwiek problem z nauką czy zadaniem to piszcie w komentarzach na klasowym blogu. A może tylko będziecie chcieli porozmawiać? Tu jest miejsce na to. I wcale nie musicie być poważni :)
Teraz ja mam do Was prośbę o wsparcie. Nic mnie tak nie motywuje jak Wy i laurki od Was! Mogę na Was liczyć? A rodziców proszę o przesłanie zdjęć Waszych prac na Messengera J
Efekt Waszych prac wrzucę tu na bloga.
Mam nadzieję, że jak najszybciej się spotkamy! 
Życzę Wam zdrowia i mimo wszystko humoru
Pani Magda

I jeszcze zadanie specjalne
Załóż dziś lub jutro dwie różne skarpetki, zrób zdjęcie i poproś rodzica, aby wysłał mi na messengera. Z naszych zdjęć zrobię kolaż i wrzucę tu w poniedziałek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz