środa, 18 marca 2020

Od poniedziałku dostajecie ode mnie zadania do wykonania :

1. Posprzątać swoje miejsce pracy ( biurko, stół). - mnie też to dotyczy!:)

2. Przejrzę jakie mam ciekawe książki - każde dziecko proszę, aby napisało mi o swojej ulubionej książce i dlaczego warto ją przeczytać. Piszemy w Wordzie, min. 10 zdań. Pamiętamy o wstępie, rozwinięciu i zakończeniu. Można dołączyć zdjęcie czy obrazek. Bardzo proszę, aby rodzice przesłali mi prace na maila.

3. Nie wszystkie dzieci skończyły robić prezentacje o Włoszech - bardzo proszę o zrobienie tego  ( i przesłanie mi do sprawdzenia i ocenienia) wg planu:
     * Flaga, mapa, liczba ludności, 
     * Rzym
     * Florencja
     * Wenecja
     * Neapol ( Wezuwiusz )
     * Sycylia
     * Kuchnia Włoska
     * Ciekawostki ( np. kluby piłkarskie)
Te dzieci, które zaliczyły zadanie, mogą zrobić prezentację o dowolnym państwie w Europie ( jeżeli będzie potrzebna podpowiedz, co ma się w niej znaleźć- proszę do mnie napisać)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz