środa, 6 maja 2020

Łemkowyna, na Beskidzie Niskim: Ryś euroazjatycki
Dzień dobry Dzieciaki,
cudny kotek co nie? To ryś. Jest zagrożonym gatunkiem.
Dziś opowiem Wam właśnie o takich zwierzętach!

Chwalę Was też bardzo za Wasze podejście do nauki, do zadań. Za sumienność i pracowitość!
Wczoraj do późna odczytywałam maile, smsy, Messengera z Waszymi fantastycznymi pracami! Nie wszystkim odpowiedziałam, za co przepraszam. Ale mam nadzieję, że wszystkim wstawiłam 6 !
To jest bardzo motywujące dla mnie. Mam nadzieję, że moje prace są dla Was również ciekawe i zachęcające do nauki.
Nie macie podręcznika, ale wszystkie informacje z podręcznika umieszczam w prezentacji. Jeżeli czegoś nie wiecie, obejrzyjcie jeszcze raz prezentację. Zawsze też możecie skontaktować się ze mną i pomogę. 

No, a teraz zapraszam na lekcję https://view.genial.ly/5eac3c1432376f0d7de3c93c/presentation-zagrozone-gatunki

Widzimy się dziś o 14.00 ( miejcie przygotowane ćwiczenia, zeszyty i coś do pisania)
Pani Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz