czwartek, 21 maja 2020

Religia 21.05

Witajcie Kochani,
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus,

Przypominam raz jeszcze:
Wielkimi krokami zbliża się wystawianie ocen. W związku z tym czekam na Wasze filmiki z  modlitwami, bo wiele osób ma jeszcze duże braki. … I smutno mi z tego powodu:(
Wczoraj wymieniłam osoby, które pochwaliłam za zdanie wszystkich modlitw, ale zapomniałam o jeszcze jednej osobie. Przepraszam najmocniej Laurę Wróblewską, której nie wymieniłam , a która  jest w czołówce osób, które wszystko zaliczają terminowo:)

Kochani, do jutra czekam na zaległe prace - palmę, kapliczkę i rysunek Jana Pawła II. Później uzupełniam braki w dzienniku.
Z modlitwami podobnie - do środy  czekam na spóźnialskich!

Temat: Zadośćuczynienie wynagrodzeniem Bogu i ludziom.

https://view.genial.ly/5ea68a8ed407580db9212fc2/interactive-image-interactive-image?fbclid=IwAR0aiC5rAu4iJXjbihiv2L_PD6_WAC5z0VFQP4Y66T3FZiX1YuhwI_saxDg

Jeśli chcesz możesz obejrzeć historię Zacheusza:
https://www.youtube.com/watch?v=DOX3iwwIQAs

Dobrego dnia:)
p.Monika:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz