wtorek, 5 maja 2020

Kalendarz ścienny 2020, Polskie Parki Narodowe - | Sklep EMPIK.COM
Dzień dobry Dzieciaki!!!!
Dziś zabieram Was w podróż po Polskich Parkach Narodowych. To niesamowite miejsca, cudowne, gdzie człowiek musi uszanować przyrodę!
Chociaż życie pokazuje, że jednak jesteśmy jako ludzie największymi szkodnikami. Niedawno płonął Biebrzański Park Narodowy i wszystko na to wskazuje, że go ktoś podpalił. Mnie się to w głowie nie mieści. I strasznie mi smutno z tego powodu. Ale póki co wracam do podziwiania przyrody.

Dziś trochę inny sposób przemieszczania się po prezentacji. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i nie będziecie mieli problemów i zobaczycie wszystko co dla Was przygotowałam. Gdyby był problem - dajcie mi znać!

Link do lekcji https://view.genial.ly/5eab2b2d7b8ef50d76d17f07/guide-parki-narodowe

Zapraszam na wycieczkę
Pani Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz