piątek, 15 maja 2020

Zimna Zośka 2020. Po słonecznym weekendzie przyszło załamanie ...

Dzień dobry Dzieciaki w piątek.

Zrobiłam sobie listę przebojów Ulubionych wierszy Tuwima w klasie 3a. I póki co wygrywają "Okulary". Czekam nadal na Wasze prace, może coś się zmieni?😉

Muszę przyznać się, że wyjątkowo się napracowałam przy robieniu dzisiejszej lekcji. Bardzo chciałam, aby powtórka była przyjemna i żebyście jak najwięcej zrobili samodzielnie.

Pamiętajcie, że to powtórzenie jest po to, abyście zmierzyli się sami ze sobą. Zobaczyli co potraficie, a nad czym trzeba jeszcze popracować.

Do pierwszej części potrzebny będzie zeszyt do j. polskiego.
Wpiszcie Lekcja, Temat: Powtórzenie wiadomości.
I po kolei zapisujcie odpowiedzi.
Potem jest część z zadaniami on-line.
Pamiętajcie, aby klikać w ruszające się elementy, bo tam kryją się zadania!
Wysłałam Waszym rodzicom kody do eduelo. Zalogujcie się. Mam nadzieję, że jak będziecie zalogowani, to będziecie mogli przechodzić na dalsze etapy zadania. Jak ktoś przetestuje to proszę o informację.
Kolejnym z zadań jest napisanie listu do mnie. Temat dowolny! Dowolne jest też to czy zrobicie to w zeszycie, Wordzie czy na kartce. Ważne, aby było prawidłowo napisane i żebyście pamiętali o przesłaniu do mnie. Z niecierpliwością czekam na Wasze listy.....bo ja bardzo lubię czytać listy!!!!!
Na końcu są dwie niespodzianki ( jedna baaardzo mnie rozbawiła i mojego Maćka też ;)

No to teraz czas na link https://view.genial.ly/5eba8083aa50920d7ff41b66/presentation-powtorzenie-wiadomosci

O 14.00 chciałabym omówić wczorajszą prezentację z matematyki i dzisiejszą lekcję. Spróbujcie do tego czasu zrobić ( to co w zeszycie).

W zakładce Tylko dla Orłów pojawił się Zaczarowany ogród - wczoraj przeszłam i polecam!

Do zobaczenia!
Ps. Dziś imieniny ma chyba Zosia! Zosieńko, wszystkiego najlepszego!!!!!😘
Pani Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz