poniedziałek, 18 maja 2020

Najlepsze książki 2019 roku [lista aktualizowana] - naEKRANIE.pl

Dzień dobry Dzieciaki w poniedziałek.
Zaczynamy nowy tydzień tematem o książkach.
Ale za nim o tym, to chciałabym bardzo podziękować Wam za listy. Są piękne, dojrzałe i wzruszające. Staram się każdemu z Was odpisać chociaż kilka słów.
Nadal jednak nie wszyscy mi przysłali. Tak, więc czekam. ( na zaległe prace również😞)

To, że ja lubię książki to wiecie. Ja wiem, że Wy w większości też je lubicie czytać.
Przez weekend przeczytałam książkę, którą bardzo chciałabym, żebyście przeczytali jako ostatnią w tym roku szkolnym lekturę. Jest mega ciekawa i opowiada o niesamowitym podróżniku i jego podróży po jednym z kontynentów. Ta książka to "Afryka Kazika" pana Łukasza Wierzbickiego.
Przy okazji polecania Wam książek jeszcze jedna, którą napisała pani Agnieszka Stelmaszyk,
"Mazurscy w podróży. Bunia kontra fakir". Wiecie, że bardzo lubię podróżować. A to własnie książka podróżniczo - kryminalna 👀.
Na Teamsach porozmawiamy sobie właśnie o książkach. Przygotujcie jeden tytuł, o którym opowiecie i zachęcicie resztę klasy do przeczytania.
W zeszłym tygodniu wysłałam Waszym rodzicom Wasze hasła na eduelo. Widziałam, że wielu z Was już tam się zalogowało, ale wielu jeszcze nie. Przypilnujcie rodziców, bo dzięki temu będziecie mieli więcej możliwości zabawy i nauki. Jutro wyślę Wam test z eduelo, który bardzo bym chciała, żeby rozwiązał każdy z Was!
A teraz link do lekcji  https://view.genial.ly/5ebc56862d0fc40d913fd9de/game-action-w-swiecie-ksiazek

Do zobaczenia o 14.00
Przesyłam buziaki
Pani Magda
Najskuteczniejsza metoda nauki języka? Książki w oryginale! - Styl ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz