środa, 20 maja 2020

Andrzej Dąbrowski – Zielono mi | Tekst piosenki, tłumaczenie i ...

Dzień dobry Dzieciaki.
"Zielono mi, szmaragdowo... zielono mi..." Dziś lekcja o takim tytule, a mi do głowy weszła piosenka właśnie o tym tytule i cały czas ją śpiewam. Jak chcecie posłuchać co to za piosenka, to poszukajcie jej na YT. Słowa do niej napisała wspaniała poetka Agnieszka Osiecka.

Słuchajcie, test wyszedł Wam bardzo dobrze. Tylko kilka osób jeszcze go nie napisała.... Moi Drodzy do roboty! Czekam!!! Ponieważ idzie Wam wspaniale, punktację wpiszę do dziennika.

"Afrykę Kazika" omówimy 8 czerwca.

Link do lekcji https://view.genial.ly/5ec2912b32a04c0d96b76d47/guide-maj-wokol-nas

Dziś na Teamsach będę miała dla Was tajne zadanie! Jakbym zapomniała, to mi przypomnijcie.....

Miłego dnia
Do zobaczenia
Pani Magda
Zielono mi! Zaproszenie 2019 – Trochę Inna Cukiernia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz