piątek, 29 maja 2020


 Kapadocja (Turcja) - lot balonem, cena, ile trwa, ile osób, kiedy ...
Dzień dobry Dzieciaki w piątek.
Dziś porozmawiamy o Waszych marzeniach. Mam ogromną prośbę, aby każdy w Was przygotował odpowiedz na ćwiczenie 4 z ćwiczeń do  polskiego. Chciałabym każdego z Was usłyszeć.
Innym zadaniem jest muzyka - no mam nadzieję, że Was zaskoczę!!!! 😂

I jeszcze jedno. Pod różową farbą umieściłam Wasze prace plastyczne o prawach dzieci (tylko te, które dostałam wczoraj). Oczywiście na resztę zaległych czekam..... 😌.
A te balony są w Kapadocji ( w Turcji). Kiedyś dzięki tej Kapadocji zdałam trudny egzamin na studiach i obiecałam sobie, że kiedyś tam pojadę i zobaczę tą niesamowitą krainę .... i balony też.

I jeszcze link do lekcji https://view.genial.ly/5ecc3244ed037d0dba061d44/horizontal-infographic-timeline-dzieciece-marzenia

A jakie są Wasze marzenia? Jestem bardzo ciekawa.
Do zobaczenia
Pani Magda
Ps. A to inne moje marzenie 😉
Kuba - Tani Bilet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz