piątek, 22 maja 2020

Jeziora w Polsce - gdzie woda jest najczystsza? - Podróże

Dzień dobry Dzieciaki w piątek. Już piątek...
Wrzuciłam to zdjęcie i tak zamarzyły mi się wakacje....pewnie Wam też.
Dzisiaj lekcja o tym kto mieszka w jeziorze. Na prezentacji pojawił się pewien mieszkaniec jeziora. Mam nadzieję, że Wam spodoba się równie mocno jak mnie 😀

Link do lekcji https://view.genial.ly/5ec4407299709b0d3e7f36d7/presentation-to-mieszka-w-jeziorze

Pamiętajcie o tajemniczym zadaniu! I o przesłaniu mi wszystkich zadań o które prosiłam w tym tygodniu. Jeżeli nie pamiętacie co to było, to cofnijcie się w blogu na poprzednie linki. Szczególnie czekam na zadanie z muzyki i wf.

Spotykamy się o 14.00
Do zobaczenia
Pani Magda
Jezioro Kęszyckie - tutaj woda została wcielona do wojska - plus ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz