środa, 22 kwietnia 2020

Blogi
Cześć Dzieciaki
Dziś jest Światowy Dzień Ziemi. O tym, że musimy o nią dbać wcale nie muszę Wam mówić, bo Wy to wiecie. W prezentacji dodałam informacje o Ziemi - zajrzyjcie tam, kto jest chętny może rozwiązać zagadki, quizy.
Natomiast naszym dzisiejszym tematem jest cudowna podróż po kilku niesamowitych budowlach stworzonych przez człowieka.
Przeczytajcie, obejrzyjcie zdjęcia. Do każdego miejsca dodałam "Dla ciekawych świata" i tam są filmy pokazujące te dzieła.
Spotykamy się dziś o 14. Trochę jeszcze Wam opowiem o tym, a potem przejdziemy do matematyki. Mam prośbę, abyście mieli koło siebie ćwiczenia do j.polskiego, matematyki i zeszyty lub kartkę do liczenia. I nie uciekali mi na czad, tylko żebyście brali udział w lekcji. 😉
Ps. Nadal czekam na opowiadania ( wszystkie, które do mnie dotarły są bardzo ciekawe) i Wasze marzenia. Na razie wygrywa Australia, zaraz za nią Francja i Hiszpania....
i jeszcze link https://view.genial.ly/5e748f6df3a0d015e5534560/horizontal-infographic-maps-swiat

Do zobaczenia o 14.00
Pani Magda
Park Güell Barcelona - Antonio Gaudi | HolaBarcelona.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz