piątek, 24 kwietnia 2020

Cześć Dzieciaki w piątek
Wasze piękne zdjęcia... ktoś jeszcze podeśle?
Czy ja już mówiłam Wam, że jesteście bardzo mądrymi dziećmi? Po wczorajszym zadaniu domowym tylko utwierdzam się w tym przekonaniu. Wielkie brawa dla Was z to, że umiecie ocenić co jest dla Was ważne a co ważniejsze!!!!!!👏👏👏 Dziś kolejne zadanie, które chciałabym przeczytać.

Dziś temat, o którym stanowczo wolałabym Wam opowiedzieć w klasie. Temat, który od prawie zawsze mnie fascynował....Mitologia!!!!  Zrobiłam dla Was prezentację, trochę dodam jeszcze dzisiaj o 12 na naszym klasowym spotkaniu!
Link do lekcji https://view.genial.ly/5e9cbfcb3b26f10da5d5cda5/game-action-mitologia

I jeszcze jedno - z Waszej prawej strony, u góry pojawiła się zakładka Tylko dla Orłów. Będę tam wrzucać dodatkowe zadania dla chętnych. Dziś specjalna niespodzianka dla Was wszystkich - Tajemnicza komnata. (pewnie i tak mnie nie posłuchacie, ale zróbcie najpierw lekcje (tam też jest dużo ciekawych rzeczy do posłuchania. A dopiero po lekcjach zajrzyjcie do Komnaty)

Do zobaczenia o 12.00
Pani Magda

Greccy bogowie - JAJCO.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz