wtorek, 21 kwietnia 2020

7 bezludnych wysp dla tych, którzy mają po dziurki w nosie ...

Dzień dobry Dzieciaki,
Wczoraj wieczorem czytałam Wasze opowiadania i dzięki nim przeniosłam się w piękne miejsca, pełne palm, cudownych plaż i niesamowitych zwierząt. Fantastycznie się je czytało. Na prawdę!!!! Ponad połowa klasy przesłała już mi opowiadania. Czekam na pozostałe.
Jeżeli chodzi o lekcję na Teamsach, jak to mówią "pierwsze koty za płoty" no i "trzeba tego byka wziąć za rogi" i spotykamy się w środę o 14. A później w piątek.
Dziś za to kolejny środek lokomocji - samoloty.  Dla mnie fantastyczny, chyba najlepszy. Kiedyś nawet miałam pomysł, żeby być pilotem samolotu.
Zadanie, które chciałabym żebyście mi przesłali, ma znowu poruszyć Waszą wyobraźnię!
A o to link https://view.genial.ly/5e8b96302f4c5b0e17fbb562/presentation-transport

Miłego dnia
Pani Magda
widoki podczas lotu samolotem na •Fotografie - Zszywka.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz