środa, 15 kwietnia 2020



Dzień dobry Kochani! Witam Was po Świętach. Prawdziwą przyjemność sprawiliście mi swoimi pisankami, menu świątecznymi i życzeniami. Bardzo dziękuję!!!!!! 😍😘

Zgodnie z zaleceniami, nadal nie możemy się spotkać w realu 😌. 
Przygotowałam dla Was kolejną prezentację. Dziś omówimy lekturę, którą napisał Hugh Lofting. Jest to oczywiście opowieść o przesympatycznym doktorze, Janie Dolittle i jego zwierzętach.
Mam nadzieję, że spodoba się Wam to co przygotowałam. Czekam z niecierpliwością na Wasze zadanie.
Ps. Część dzieci przysłała mi już zadania z matematyki, jakie zadałam Wam przed świętami. Bardzo proszę resztę dzieci o zrobienie "Sprawdzam siebie" i wysłanie do mnie. Jest to na ocenę ( jak każde zadanie, o które proszę)
Miłego dnia
Poduszka ozdobna całus - emoji emotikona gratis - Galeria zdjęć i ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz