środa, 8 kwietnia 2020


Dzień dobry w środę!
Dzisiaj jest mój ostatni wpis w tym tygodniu.
Przed nami Święta Wielkiej Nocy.
Trochę inne, bo nie możemy (nie powinniśmy) spotykać się w większym gronie. Czasami zdarza się też i tak!
Na szczęście ślicznie świeci słoneczko, Wy w większości macie przydomowe ogródki i możecie tam spędzić wolny czas. Mam nadzieję, że wszyscy jesteście zdrowi i mimo wszystko dobry humor Was nie opuszcza!
Odpoczywajcie, dbajcie o siebie!
Życzę Wam i Waszym rodzicom przede wszystkim zdrowych Świąt!!!
I do zobaczenia w przyszłą środę!
A .... zapomniałabym o linku z tym wszystkim co dla Was przygotowałam 😀
https://view.genial.ly/5e862b95ba81d90dfb3dbebc/presentation-wielkanoc
ps. Mimo, że nie ma lekcji, możecie do mnie pisać czy wysyłać mi zdjęcia np. Waszych pisanek (może mnie natchniecie swoimi pracami, bo ja jeszcze nie mam ani jednej😢)
Wszystkiego dobrego Dzieciaki 😘
Pani Magda
Fototapeta Śmieszne pisanki • Pixers® - Żyjemy by zmieniać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz