czwartek, 30 kwietnia 2020

Majowe Święta | Szkoła Podstawowa im. Włodzimierza Lubańskiego Gać ...
Dzień dobry

Tematem dzisiejszej lekcji są Majowe Święta. Ale też spróbuję Wam wytłumaczyć jakie instytucje państwowe potrzebne są do rządzenia państwem.

Prezentacja składa się tym samym z dwóch części. Pierwszej nie robiłam sama ( za zgodą autora umieściłam dla Was) Tam klikacie w miejscu gdzie kursor zmienia się w palec wskazujący. Mam nadzieję, że sobie poradzicie. Po obejrzeniu prezentacji o świętach majowych musicie z powrotem wrócić do mojej prezentacji.
Specjalnie dla Was, żeby ułatwić Wam zrozumienie dzisiejszego tematu, o 14 spotykamy się na Teamsach.

Jutro 1 maja - tak więc dzień wolny. Spotykamy się dopiero w poniedziałek.
Mam prośbę, żebyście do wtorku przeczytali książkę "Rany Julek" ( przesłałam rodzicom na maila, jeżeli ktoś nie znalazł, to poproszę o informację, prześlę jeszcze raz).

Dorzuciłam też kilka nowych linków w zakładce Tylko dla Orłów. Po południu dorzucę jeszcze następną Tajemniczą komnatę.

A .... jeszcze link do lekcji https://view.genial.ly/5e9882bd206ade0e19f081a9/presentation-majowe-swieta

Do zobaczenia
Pani Magda
Majowe Święta Narodowe – Szkoła Podstawowa nr 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz