środa, 8 kwietnia 2020

Religia

Witajcie Kochani,
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus,

Dziękuję wszystkim tym, którzy zaczęli już zdawać modlitwy za pośrednictwem Messengera albo wysłali mi nagrane filmiki z modlitwami. Bardzo miło jest mi Was widzieć i słyszeć:) Palemki też piękne:)
Czekam na więcej:)
Temat dzisiejszego spotkania: Zmartwychwstanie Jezusa  zapowiedzią     naszego   zmartwychwstania.

 Dzisiaj chciałam Was zaprosić do obejrzenia prezentacji, która przybliży nam Wielki Tydzień, który się dzisiaj rozpoczął. Chciałabym, żebyście  zrozumieli znaczenie Wielkiego Czwartku, Wielkiego Piątku i Wielkiej Soboty. Wiem, że nie będziemy mogli uczestniczyć we Mszach Św., ale proszę, byście pamiętali, że obejrzenie transmisji Mszy w telewizji to  wielki dowód miłości do Pana Jezusa i przyznanie się do bycia Jego uczniem:)
 Zapraszam do klikania, oglądania, śpiewania...
A na zakończenie zróbcie proszę ćwiczenia ze str. 108 i 109:)
https://view.genial.ly/5e889f4dd5aa510e32bbe754/presentation-jezus-zyje?fbclid=IwAR38nvnaKqu8FzS7ShIZ3rTxF0elUsgnU4dQ5CSZgCwhU1PrUf0waM-resI

  Dziękuję za dzisiejsze spotkanie i życzę Wam, moi mili,  i Waszym Rodzicom pięknych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy.
Pamiętajcie o tym, o czym mówiłam Wam kiedyś na lekcji:
bądźcie zawsze  i wszędzie dobrymi uczniami Pana Jezusa, niech inni biorą z Was przykład.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że niedługo się zobaczymy,
p.Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz