środa, 29 kwietnia 2020

Najpiękniejsze Majowe Kwiaty,konwalie,bzy,różaneczniki...
Dzień dobry Dzieciaki,
zacznę od wielkich braw dla wszystkich Ciekawych świata z klasy 3a, którzy sprawdzili ile czasu zajęłoby nam dolecenie z Polski do miejsc, które wczoraj zwiedziliśmy. Jestem pod wrażeniem Waszych prac👏👏👏👏👏
Jeżeli ktoś jeszcze ma ochotę na 6! lub nawet 6!! to czekam na pracę.

A co dziś? Trochę przeskoczymy i .... zobaczymy co nas czeka w maju, chyba jednym z najpiękniejszych miesięcy w roku. Wtedy kwitną kwiaty, które bardzo lubię - bzy i konwalie. Macie takie na ogródkach? Zadanie na dziś - narysujcie mi swoje majowe ogródki 🙏 ja nie mam😥 i z przyjemnością obejrzę Wasze. Ja za to wczoraj pojechałam do lasu i tam też jest pięknie.😍

Link do dzisiejszej lekcji https://view.genial.ly/5e9cbf76594d3b0da3e1a7de/learning-experience-challenges-co-nasz-czeka-w-maju

Miłej pracy
Pani Magda

Konkurs - Konwalie, bzy, kasztany... - Arena Mody

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz