poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Jak miło było zobaczyć Wasz dzióbki. 
Pięknie też wykonujecie działania, co mnie bardzo cieszy.
Przypominam Wam, że w każdej lekcji jest jedno zadanie, które trzeba mi wysłać (mail, sms, messenger). Stawiam za nie ocenę, jak również odhaczam Waszą obecność. Proszę pilnujcie tego, bo jest trochę braków. I nadal na nie czekam. 
Dla przypomnienia :
* poniedziałek (Z techniką na ty) - matematyka zadanie specjalne "jak to liczba?" 
* wtorek (Galeria sztuki) - abstrakcja - tu brakuje mi 2 prac
* środa - Pingwiny prosiły o zakręceniem kołem i podanie mi odpowiedzi z zadań "wymień"
* czwartek - widać :)
* piątek - prosiłam o napisanie o ulubionym filmie.

No ale wracamy do dzisiejszej lekcji. Zabieram Was na wycieczkę po Polsce. Nasz kraj jest różnorodny i przepiękny! Na dzisiejszej lekcji będą trzy filmy. Obejrzyjcie je również. 

Miłego dnia Kochani 


Zakochany buźka grafika wektorowa | Depositphotos®





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz