czwartek, 16 kwietnia 2020

Jak działa kompas? - Epodreczniki.pl


Dzień dobry Dzieciaki,
Dostałam już kilka Waszych komiksów i powiem Wam, że są świetne! Już nie mogę doczekać się reszty!
Nadal też czekam na matematyczne "Sprawdzam siebie" ( jeżeli potrzeba, wyślę jeszcze raz na maila)
Muszę pochwalić część z Was i to dużą część, która regularnie przysyła mi swoje prace. Kilkoro z Was robi to nawet bez pomocy rodziców! Jestem z Was bardzo dumna!!!!
No a teraz do lekcji.
Przyznam Wam się, że bardzo chciałbym wybrać się już na jakąś wycieczkę. Zobaczyć coś, czego nie widziałam! Do każdego zwiedzania przydaje się mapa. Potrzebna też jest obowiązkowo znajomość kierunków geograficznych - a do tego przydaje się kompas lub obserwacja przyrody.
O tym właśnie jest dzisiejsza lekcja https://view.genial.ly/5e8cd7d08b8ee90e1ec3f6f6/dossier-kompas

Miłej nauki, a ja zabieram się za przygotowanie jutrzejszej lekcji

Pracuś i nierób | Niepoprawni.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz