wtorek, 28 kwietnia 2020

Fototapeta Samolot pasażerski w chmurach - Dekowizja.pl
Dzień dobry dzieciaki 😎
Zacznę od zaproszeń... mało ich mam....czekam..... ale te które mam, są bardzo ładne, a niektóre były bbbaaarrdzo miłe, bo zrobione dla mnie. Za co bardzo dziękuję 😘

Dlaczego samolot? Bo dzisiaj znowu zabieram Was w podróż...niesamowitą, fantastyczną.
Usiądźcie wygodnie ......... ale za nim wrzucę linka, dam zadanie dla chętnych. Na 6! Sprawdź jak długo leciałoby się samolotem z Polski do wszystkich miejsc, o których dziś opowiadam. Odpowiedzi napisz w zeszycie do przyrody ( temat taki jak na pierwszej stronie prezentacji) i oczywiście odeślij do mnie! 
Ponieważ nie macie podręczników, wszystkie przedstawione miejsca tam, umieściłam w prezentacji - ta informacja potrzebna Ci będzie do wykonania zadania 2 i przesłania do mnie (obowązkowo)

No dobrze.... link https://view.genial.ly/5ea5c59cd407580db91b5984/learning-experience-challenges-fantastyczne-dziela-natury

Miłego zwiedzania Dzieciaki 😘

Europejskie SERCA! Kształty, które stworzyła natura | Ruszaj w ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz