poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Sezon 2017/18 : Teatr Wielki Opera Narodowa

Dzień dobry Dzieciaki!
Zaczynamy nowy tydzień.
Przeczytałam Wasze przemyślenia odnośnie nadziei. Są piękne i mądre. Sama zaczęłam się zastanawiać czym rożni się wiara od nadziei. I doszłam do wniosku, że wiara jest w coś (kogoś) dobrego, a nadzieja jest na coś dobrego!
Nadal czekam na Wasze prace. Czeka też pani Renata od angielskiego, bo nie wszyscy oddają jej swoje prace ( przypominam, że po prawej stronie znajduje się link do bloga pani Renaty). Pojawił się tez link do nowego bloga, który prowadzą panie psycholog i pedagog.

A dziś przenosimy się do teatru... chciałam Was zabrać na fantastyczny spektakl w Teatrze Buffo. Niestety się nie uda. Może sami pójdziecie? Zachęcam Was, bo teatr to magia!!!!

Link do lekcji https://view.genial.ly/5ea00db915db6d0db10e2455/presentation-teatr
A my spotykamy się o 14.00. Przeczytajcie proszę czytankę i kto pracuje w teatrze. Łatwiej będzie nam na lekcji.
Do zakładki Tylko dla Orłów dorzuciłam kolejny link. 😉
Do zobaczenia
Pani Magda
Piotruś Pan - musical Bilety Warszawa spektakl dla dzieci - eBilet.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz